English version:

The Conference is co-sponsored by Fondazione Tassara (Breno BS)
segreteria.generale@fondazionetassara.it

Tassara Foundation is a grant-making foundation that supports non-profit organization in the field of education and culture, including through the promotion of and the participation in qualified initiatives within Schools and Universities.

The Foundation, as a further purpose, carries out social solidarity, activities of charity and public utility within the Camonica Valley, promoting the improvement of the quality of life of the local community and stimulating its civil, cultural, social, environmental and economic rising, through the financing of specific projects in collaboration with other organizations, public and private

Italian version:

Il convegno è co-sponsorizzato dalla Fondazione Tassara (Breno BS)
segreteria.generale@fondazionetassara.it

La Fondazione Tassara è una fondazione di erogazione che opera senza fine di lucro con riferimento principale all'ambito dell'educazione, dell'istruzione, della formazione, e della cultura, anche attraverso la promozione e la partecipazione a qualificate iniziative a livello scolastico ed universitario.
La Fondazione, come ulteriore scopo, svolge attività di solidarietà sociale, di beneficenza e di pubblica utilità nel territorio della Valle Camonica, promuovendo il miglioramento della qualità della vita della comunità di riferimento e stimolandone lo sviluppo civile, culturale, sociale, ambientale ed economico, finanziando progetti specifici anche in collaborazione con altri enti, pubblici e privati.